Opinie o Nas
W dniach 2-3 stycznia trwa remanent. Wszystkie paczki wyślemy 4 stycznia.
FAQ - najczęstsze pytania

FAQ - najczęściej zadawane pytania


Ile zapłacę za przesyłkę?

Zamówienia o wartości większej, bądź równej 140 zł* wysyłamy gratis, w innych wypadkach nasze koszty dostawy przesyłek to:

  • Przesyłka kurierska K-EX - 11.90 zł
  • Przesyłka kurierska K-EX pobraniowa - 14.90 zł
  • Paczkomaty InPost - 9.90 zł
  • List Polecony InPost - 5.99 zł

*nie dotyczy przesyłek hurtowych i wysyłanych za pomocą firmy DPD.
Pełny cennik kosztów dostawy znajduje się pod tym adresem.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Tak, zakupy można odebrać osobiście jednak prosimy o uprzednie zaznaczenie tego faktu w formularzu zamówienia. Odbiór zakupionych produktów możliwy jest pod adresem ZW LUNA s.c., Czerwonego Krzyża 37, I piętro, 08-110 Siedlce. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 18:00.

Dokonałem zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Zależnie od wybranej formy dostawy, swoją przesyłkę możesz otrzymać już nastepnego dnia roboczego od chwili zamówienia lub zaksięgowania przez nas wpłaty. W przypadku przesyłek pobraniowych, zlecenia są realizowane natychmiast. Inne przesyłki wysyłamy po otrzymaniu wpłaty. Wszystkie zamówienia złożone przed godziną 11:00 wyślemy jeszcze tego samego dnia.
Informacje na temat terminów doręczeń naszych przewoźników znajdziesz na tej stronie.

Czy towar nie zostanie uszkodzony w transporcie?

Gwarantujemy, że nie.

Przed wysyłką okularów zabezpieczamy je na kilka różnych sposobów. Zależnie od rodzaju pokrowca, który bezpłatnie dodajemy do okularów, istnieje kilka metod pakowania okularów i gogli:

  • Okulary przeciwsłoneczne i polaryzacyjne, które nie posiadają twardego etui lub opakowania, są chronione przez:
    • folię ochronną przylegającą do okularów
    • woreczek ochronny, który później służy do przechowywania okularów
    • grubą warstwę folii bąbelkowej ciasno przylegającej do okularów w pokrowcu
    • sztywne, kartonowe pudełko
    • kopertę z folią bąbelkową
  • Okulary przeciwsłoneczne w twardym etui są skutecznie chronione przez sztywne etui. Dla dodatkowego zabezpieczenia okularów, umieszczamy je w folii ochronnej, co służy ograniczeniu swobody ruchu okularów w pokrowcu. Na dodatek, okulary w etui pakujemy w kopertę z folią bąbelkową.
  • Okulary sportowe marki Goggle są zabezpieczone przez:
    • ochronny woreczek z mikrofibry, który służy do przechowywania okularów i wycierania soczewek lub
    • sztywne, zasuwane etui ochronne ze specjalną kieszonką na wymienne soczewki.
    Wszystkie okulary Goggle są zapakowane w oryginalne pudełka producenta, które następnie pakujemy w sztywny karton i wysyłamy w kopercie z folią bąbelkową.
  • Okulary sportowe i klasyczne marki Arctica zabezpieczamy umieszczając je w zasuwanych pokrowcach producenta, a następnie z folią bąbelkową pakujemy do sztywnego kartonu
  • Wszystkie gogle narciarskie i snowboardowe są zapakowane w folię ochronną a także oryginalne pudełka producentów. Na dodatek gogle w pudełkach umieszczamy w sztywnym kartonie oraz kopercie z folią bąbelkową.
  • Przesyłki o większej ilości sztuk pakujemy w kartony zbiorcze zabezpieczając całą zawartość.

Nie mogłam/em odebrać paczki gdy był u mnie kurier. Co zrobić?

Jeśli z jakiegoś powodu, kurier nie mógł dostarczyć przesyłki, dokona on jeszcze dwóch prób w najbliższych dniach roboczych. Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu klienta, aby umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy w takich przypadkach. Gdy jednak nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: sklep@eokulary.com.pl lub telefonicznie pod: +48 501 590 966, a na pewno znajdziemy rozwiązanie.

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Za zakupy w naszym sklepie internetowym możesz zapłacić:

  • przelewem krajowym na konto bankowe ZW LUNA s.c.- przelewając pieniądze bezpośrednio na konto: ZW LUNA s.c., numer 41 1950 0001 2006 0408 8754 0002. Bardzo prosimy o wpisanie w tytule przelewu numeru zamówienia ze sklepu eOkulary
  • korzystając z systemów błyskawicznych płatności: PayU, Przelew24 lub PayPal
  • przy odbiorze przesyłki - za pobraniem. W takim przypadku należność za zakup zostanie pobrana przez kuriera w momencie odbioru przesyłki

Chcę zapłacić przy odbiorze, co muszę zrobić?

Przy odbiorze możesz zapłacić na dwa sposoby: przy kasie w siedzibie naszej firmy lub kurierowi w trakcie odbierania przesyłki - w każdym z przypadków należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zamówienia.

Na jakie konto wysłać przelew?

Prosimy o dokonywanie płatności przelewem, korzystając z danych podanych poniżej:

ZW LUNA s.c.
ul. Czerwonego Krzyża 37
08-110 Siedlce
IdeaBank 41 1950 0001 2006 0408 8754 0002

Ile mam czasu na zapłatę?

Od momentu zamówienia czekamy 10 dni na wpłatę. Po upływie tego czasu, skontaktujemy się z Tobą, a jeśli nam się to nie uda, będziemy zmuszeni anulować zamówienie.

Jeśli wybierzesz w formularzu zamówienia przesyłkę pobraniową, Twój zakup zostanie do Ciebie wysłany niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Tak, należy w trakcie składania zamówienia wybrać jedną z form płatności: PayU lub PayPal, a następnie korzystając z tych serwisów jako formę zapłaty wybrać kartę płatniczą.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyślecie mi ją wraz z przesyłką?

Tak. Wystarczy, że zaznaczysz w formularzu zamówienia opcję "FIRMA" oraz podasz dane do faktury. W przypadku faktur imiennych i innych bez numeru NIP, prosimy o umieszczenie w komentarzu do zamówienia frazy: "Proszę o fakturę VAT bez NIP"

Czy mogę zwrócić zakupione okulary?

Tak, zawsze istnieje możliwość zwrotu. Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni od otrzymania produktu. Nie masz obowiązku podawać nam powodu zwrotu, jednak bardzo docenimy Twoje uwagi i komentarze. Zależy nam na ciągłym doskonaleniu naszych usług i będziemy bardzo wdzięczni jeśli nam w tym pomożesz. Więcej o zwrotach i wymianach, a także wzór odstąpienia od umowy znajdziesz na tej stronie.

Co jeśli towar nie spełni moich oczekiwań?

Skorzystaj z prawa jego zwrotu lub wymiany na inny w ciągu 30 dni od zakupu. Więcej informacji tutaj.

Otrzymałam/em okulary które są za małe/za duże, czy mogę je wymienić na inny rozmiar?

Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt, skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail: sklep@eokulary.com.pl lub telefonicznie pod +48 501 590 966. Możesz od razu odesłać towar z odpowiednim formularzem, a po wymianie to my pokryjemy koszt wysyłki w drugą stronę! Wzór formularza tutaj.

Chcę zareklamować zakupiony produkt.

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, inny niż zamówiony lub z innego powodu różni się od opisu na naszej stronie, możesz go reklamować w ciągu 24 miesięcy, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od wykrycia wady lub różnicy. Zapoznaj się z procedurą reklamacji i pobierz formularz z tej strony.

Jakie są rozmiary oferowanych okularów?

Informacja na temat rozmiarów.

Jak wybrać odpowiednie okulary lub gogle?

Informacja na temat okularów i gogli.

Czy mogę przymierzyć okulary przed zakupem?

Tak, można je przymierzyć w naszej siedzibie, pod adresem ZW LUNA s.c., ul. Czerwonego Krzyża 37, 08-110 Siedlce. Zapraszamy w godzinach 08:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Czy zdjęcia produktów dostępnych w sklepie są prawdziwe?

Tak. Samodzielnie fotografujemy okulary przeciwsłoneczne, gogle narciarskie. Jeśli otrzymane od dostawcy ujęcia są zadowalające, umieszczamy je jako zdjęcie główne produktu. Zazwyczaj dodajemy kilka swoich ujęć pokazując produkt z wielu perspektyw. W celu przejrzenia całej galerii zdjęć produktu, należy przejść do karty produktu i kliknąć na zdjęcie główne, a potem poruszać się po galerii korzystając ze strzałek prawo/lewo.

Dlaczego niektóre zdjęcia wyglądają jak katalogowe lub studyjne?

Zdjęcia na białym tle tworzą złudzenie, że zostały spreparowane. Jeśli dodać do tego bardzo wysoką jakość obrazu, można sądzić, że są to fotografie wykonane w profesjonalnym studio po wielu przeróbkach. Tak nie jest. Korzystając z nowoczesnych aplikacji do obróbki graficznej, usuwamy tło wokół okularów, następnie wypełniamy to miejsce białym kolorem.

Kiedyś były w ofercie portfele skórzane. Gdzie są teraz dostępne?

Na początku 2016 roku podjęliśmy decyzję o rozdzieleniu oferty na dwa sklepy. Tutaj pozostawiliśmy okulary przeciwsłoneczne, polaryzacyjne, sportowe i gogle narciarskie.
Natomiast wszystkie portfele skórzane przenieśliśmy do drugiego sklepu, który stale rozwijamy. W ofercie mamy także paski skórzane, etui i torby. Nowy sklep z galanterią skórzaną, Galmark jest dostępny pod adresem: https://galmark.pl

Mam kupon rabatowy. Jak go wykorzystać?

Gdy dodasz interesujące Cię pozycje do koszyka oraz przejdziesz do podsumowania zamówienia, kliknij "Mam kupon rabatowy" jak na poniższym obrazku, a następnie wprowadź kod w nowe pole, które się pojawi. Po wszystkim zatwierdź kod klikając "Użyj".

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo swoich danych osobowych, które podajesz na naszej stronie. Jesteśmy prawnie zobowiązani do wykorzystywania i przechowywania danych klientów w odpowiedni sposób. Twoje dane są wykorzystywane przez nas jedynie do realizacji zamówień oraz (pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę), do informowania Cię o nowościach i zmianach w naszej ofercie. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajdziesz w naszym regulaminie i polityce prywatności.

Jak zrobić zakupy w hurtowni eOkulary?

Proces zakupów jest taki sam jak dla klientów detalicznych. Jedyną różnicą jest koniecznośc bycia zalogowanym ze specjalnymi uprawnieniami hurtowymi. Aby je uzyskać napisz do nas hurt@eokulary.com.pl

Gdzie jest dostępna oferta hurtowa i ceny?

Oferta hurtowa jest dostępna na stronie, którą przeglądasz. Po zalogowaniu się jako użytkownik hurtowy, automatycznie wszystkie widoczne ceny obniżą się do poziomu hurtowego.

Jak długo trwa realizacja zamówień hurtowych?

Zamówienia hurtowe realizujemy również w ciągu 24 godzin.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
//
Sklep internetowy Shoper.pl