Opinie o Nas
W dniach 2-3 stycznia trwa remanent. Wszystkie paczki wyślemy 4 stycznia.
Gwarancja i reklamacje

2 lata gwarancji na wszystko.

Jeśli w toku użytkowania produktu ujawniły się wady fabryczne, możesz na tej podstawie złożyć reklamację nie później niż w ciągu 30 dni od wykrycia wady. Przez złożenie reklamacji rozumiemy dostarczenie wadliwego towaru razem z formularzem reklamacyjnym do siedziby sklepu eOkulary.

Zanim wyślesz towar na reklamację, zapoznaj się z listą przypadków, których nie obejmuje gwarancja. Wymienione przypadki są następstwem normalnego użytkowania produktu lub uszkodzeniem mechanicznym wskutek niewłaściwego obchodzenia się z towarem:

Okulary przeciwsłoneczne:
- zarysowania i pęknięcia soczewki
- połamanie, porysowanie lub obtarcie oprawki
- obluzowanie zawiasów przy zausznikach

Gogle narciarskie:
- zarysowania i pęknięcia soczewki
- rozciąganie lub luzowanie elastycznego paska

3 proste kroki do reklamacji

1. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny lub skorzystaj z własnego.
2. Zapakuj bezpiecznie towar wraz z formularzem reklamacji i, jeśli to możliwe, z dokumentem zakupu
3. Wyślij przesyłkę na adres naszej siedziby. Preferowana przez nas forma dostawy: Poczta Polska, list polecony.

Co dalej?

W ciągu 14 dni licząc od kolejnego dnia po otrzymaniu reklamacji, poinformujemy Cię o uznaniu, nieuznaniu lub częściowym uznaniu Twojego zgłoszenia.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji podejmiemy następujące kroki:
- usuniemy wadę i bezpłatnie wyślemy towar pozbawiony wady,

a jeśli to nie będzie możliwe
- bezpłatnie wyślemy nowy, taki sam produkt pozbawiony wady,

a jeśli to nie będzie możliwe, gdy np. produkt się wyczerpie w magazynie:
- przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy, którego skutkiem może być wymiana towaru na inny lub zwrot gotówki za towar i przesyłkę.

formularz reklamacyjny eOkulary

do góry
Pokaż pełną wersję strony
//
Sklep internetowy Shoper.pl