Opinie o Nas
Bigthing.
Jak kupować?
Jeśli pomimo poniższej instrukcji napotkasz jakikolwiek problem z zakupem, zadzwoń: 501 590 966 lub napisz sklep@eokulary.pl. Pomożemy Ci złożyć zamówienie lub przyjmiemy je na podstawie jednego kontaktu.

Zakupy w sklepie eOkulary są prostsze niż kiedykolwiek!

1. Znajdź to, czego szukasz

Wybierz interesującą Cię kategorię korzystając z głównego menu sklepu. Menu znajduje się tuż pod logiem na górze strony. Jeśli korzystasz z komórki lub tableta, rozwiń menu klikając na trzy poziome kreski, a następnie wybierz interesującą Cię kategorię, na przykład ON, a później Dla Kierowców.

2. Zapoznaj się z towarem

Kliknij na zdjęcie lub nazwę produktu, który wpadł Ci w oko. W otwartej stronie znajdziesz dodatkowe zdjęcia produktu, szczegółowe informacje w opisie, a nawet film z prezentacją. Na karcie produktu podajemy wszystkie istotne informacje o produkcie, więc jak tylko się z nimi zapoznasz, przejdź do kroku 3.

3. Dodaj produkt do koszyka

Już na stronie głównej lub z poziomu dowolnej kategorii produktów możesz dodać produkt do koszyka. Służy do tego przycisk DO KOSZYKA, który znajduje się w pobliżu zdjęcia głównego produktu. W koszyku możesz umieścić wiele produktów, np. portfel męski i pasek skórzany.

Jak tylko dodasz coś do koszyka, wyświetli się komunikat na środku strony potwierdzający wykonaną czynność. Masz teraz możliwość złożenia zamówienia, w którym znajdą się wszystkie produkty dodane do koszyka. Możesz też kontynuować przeglądanie naszej oferty, a następnie powrócić do koszyka i dokończyć zakupy.

Twój koszyk zawsze jest dostępny w prawym górnym rogu strony. Kliknij na ikonę koszyka lub przycisk DO KASY. W tym miejscu możesz zarządzać produktami w koszyku, zwiększyć ich ilość lub usunąć z koszyka.

Pamiętaj, że dodanie produktu do koszyka to nie to samo, co jego zakup. Aby Twój koszyk stał się zamówieniem, wykonaj krok 4.

4. Złóż zamówienie

a) ekran pierwszy - zawartość koszyka

W celu złożenia zamówienia powinieneś mieć przed sobą ekran z zawartością Twojego koszyka. Jeśli tak nie jest kliknij w ikonę koszyka w prawym górnym rogu.

- Wybór sposobu dostawy

Tuż pod listą produktów znajdują się dostępne metody dostawy oraz odpowiadające im ceny przesyłek. Domyślnie zaznaczona jest dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX, ale możesz to zmienić wybierając innego dostawcę - po prostu kliknij na jego nazwę.

- Wybór sposobu płatności

Z listy znajdującej się nieopodal szczegółów dostawy wybierz dogodną dla Ciebie formę płatności. Możesz skorzystać z szybkich płatności on-line przez system PayU, zapłacić przelewem lub przy odbiorze przesyłki.

- Wprowadzenie kuponu rabatowego

Jeśli posiadasz kupon rabatowy zaznacz opcję "Mam kupon rabatowy", po czym rozwinie się pole do wprowadzenia kodu z kuponu. Jeśli poprawnie wprowadziłeś kod, naciśnij przycisk UŻYJ. Twoje zamówienie zostanie przeliczone zgodnie z przysługującą zniżką, a na ekranie zobaczysz obniżone ceny.

Najszybszym sposobem do uzyskania kodów rabatowych jest zapisanie się do naszego newslettera.

Kliknij przycisk ZAMAWIAM i przejdź do kolejnego ekranu składania zamówienia.

b) ekran drugi - zakładanie konta lub zakupy bez rejestracji

Zanim podasz dane do wysyłki, masz możliwość założenia konta w sklepie, aby na przyszłość nie wpisywać ponownie wszystkich swoich danych. Twoje konto w sklepie umożliwia korzystanie z przechowalni, oraz przeglądanie wszystkich zamówień historycznych. Aby w założyć konto kliknij ZAREJESTRUJ SIĘ, a jeśli już jesteś zarejestrowany zaloguj się używając adresu e-mail i ustalonego wcześniej przez Ciebie hasła.

Możesz oczywiście zrobić zakupy bez rejestracji w sklepie, w tym kroku wybierz przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.

c) ekran trzeci - formularz i dane do wysyłki

To już przedostatni etap składania zamówienia. Na tym ekranie wpisz swoje rzeczywiste dane, na które wyślemy zamówienie. Jeśli masz jakieś dodatkowe informacje do zamówienia o których powinniśmy wiedzieć, dodaj je w polu Uwagi, następnie kliknij PODSUMOWANIE

d) ekran czwarty - podsumowanie zamówienia

Na tym ekranie zobaczysz podsumowanie całości Twojego zamówienia: zamawiane produkty, sposób i koszty dostawy, a także wybraną formę płatności. Poniżej znajdują się wprowadzone przez Ciebie dane, więc koniecznie sprawdź ich poprawność.

Jeśli wszystko jest w porządku, kliknij przycisk POTWIERDZAM ZAKUP. Na stronie wyświetli się potwierdzenie, otrzymasz również wiadomość e-mail. O dalszych postępach w zamówieniu będziemy Cię informować e-mailem.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl